Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Klient bezkarbonu.cz je společnost specializující se na vodíkovou dekarbonizaci motorů. Tato inovativní technologie pomáhá odstranit karbonové usazeniny v motoru, díky tomu zvyšovat jeho výkon a snižovat emise. Dekarbonizace je nejen ekologicky šetrná, ale také prodlužuje životnost motoru. Služby firmy cílí především na majitele automobilů, kteří chtějí udržet své vozidlo v dobré kondici, a zároveň přispívat k udržitelnějšímu provozu. Své pobočky mají po celé České republice. V tomto článku se dozvíte, jak se nám podařilo mu čtyřnásobně...

Letos se nám poštěstilo být u 2. ročníku byznysové konference BYZON, která je jedinečnou konferencí svého tipu v našem rodném městě, tady v Českých Budějovicích. Návštěvníci konference budou 1. října 2024 moci načerpat inspiraci u celkem 11 řečníků v rámci hlavní i partnerské stage. Tento rok navíc přibude i koučovací zóna pod záštitou organizací JCI a Moderní Leader. Nabitý den plný networkingu a inspirativních příběhů bude završen afterparty s živou kapelou a stand up vystoupením. Obsah Jak se...

Znáte slovní spojení “korunka ke korunce”? Používá se především v souvislosti se šetřením osobních financí. Naši marketéři se ho však nebojí použít ani v souvislosti s tržbami klienta. A jak takové korunky navíc získat díky jednoduchému A/B testování v e-mailingu? Konkrétně v nástroji Ecomail a LeadHub? Na to se podívejte v našich případových studiích. Obsah Proč mít na e-shopu e-mailing?Případová studie: Testování předmětů v e-mailinguProč se A/B testování předmětů vyplatí?5 tipů, jak psát úspěšné předměty s vysokým open...

Znáte komunikaci na sociálních sítích značky GoldBee? Zajímalo by Vás, co vše stojí za placenou inzercí této značky, jaké kampaně a testování? Jak se nám společně podařilo snížit PNO pod 20 % a zvýšit tržby za necelý rok o neuvěřitelných 225 %? Lovebrand jménem GoldBee a Honza Kočař GoldBee je česká značka dámského sportovního oblečení a pomůcek na cvičení. Své výrobky šijí ručně v Brně a v jejich sortimentu najdete bezešvé legíny, odporové gumy, plavky či spoustu jiných...

Při frekvenci 2 příspěvků týdně, máte vystaráno na více jak 1 rok dopředu! Stáhněte si 111 nápadů na organické příspěvky. Nápady jsou rozděleny dle typu vaše businessu a také dle tématu samotných nápadů. Odkaz ke stažení níže. stáhnout Jak využívat dokument 111 nápadů na organické příspěvky na sociální sítě? Soubor jako takový je zamčený pro úpravy, aby nedocházelo k užívání souboru více uživateli najednou, proto: A) pokud používáte Microsoft Excel, stáhněte si soubor ve formátu .xlsx. Až budete mít soubor...

Zajímá vás, jak nakládá s reklamou vaše konkurence a chcete se dozvědět více o její marketingové strategii? Věřte tomu, že stačí málo, abyste se dozvěděli relativně velké množství informací. V tomto článku vám ukážeme, jak špehovat konkurenci na Facebooku, Instagramu, TikToku, Google Ads a YouTube. Naučíme vás dokonce i to, jak zjistit, kolik lidí denně přijde na konkurenční web a jakou průměrnou dobu u nich návštěvníci stráví. Obsah Reklamy na Facebooku, Instagramu a TikTokuJakou má konkurence cílovou skupinu?Špehujte...

Naplánujte svou marketingovou strategii do nového roku. Vytvořili jsme pro vás marketingový kalendář 2024, který obsahuje důležité dny, které lze zakomponovat do vaší marketingové komunikace. Kalendář si můžete uložit v prohlížeči, do počítače nebo si ho případně vytisknout - myslíme i na ty, kteří mají rádi věci fyzicky v ruce a proto jsme připravili i inverzní variantu pro tisk. Stáhnout v pdf Inverzní varianta pro tisk Vysvětlivka: Tučně zvýrazněné události jsou českými svátky. Jak využívat marketingový kalendář 2024? Pokud standardně dopředu...

Aktualizováno: 23.6.2024 S falešnými zprávami od společnosti Meta se za posledních pár týdnů opravdu roztrhl pytel. Jedná se o phishing, resp. phishing na Facebooku, tedy o nekalou internetovou praktiku s cílem získat citlivá data a informace. Pokud jste se i vy stali cílem phishingového útoku, tento článek vám pomůže se zorientovat. Obsah Proč existuje phishing na Facebooku, Instagramu a jiných sítíchJak se chránit před phishingemJak poznat phishingPříklady phishingu na platformách MetaDůsledky phishingu pro stránky na Facebooku - potenciální hrozby...

Je začátek října a přípravy na vánočním sezónu 2023 pro e-shopy pod správou ViVa marketingu jsou v plném proudu. Na nic nečekáme a pracujeme na vánočních strategiích i kampaních, aby jsme byli ve správný moment připravení. Reklama na internetu se totiž s blížícími Vánocemi postupně zdražuje. Nemůžeme však pomoci všem a tak jsme se s vámi rozhodli podělit o naše tipy a triky jak z vánoční sezóny vymačkat maximum. Obsah 7 tipů, jak vydělat ještě více peněz o VánocíchStanovte...

Než si ukážeme ukazatele podle kterých měříme výkonnost a efektivitu reklamy ve výkonnostním marketingu, je třeba si vysvětlit rozdíl mezi online reklamou a offline reklamou. A také si představíme základní principy při tvorbě reklamního sdělení na které je důležité nezapomenout. Udělejte si kávu, pohodlně se usadťe a nechte se vést tímto vzrušujícím tématem online reklama. Obsah Online reklama vs. offline reklamaPrincipy tvorby reklamního sděleníZákladní metriky vyhodnocování Online vs. offline reklama  Online reklama se dá na rozdíl od té reklamy v offline...

Jako každá jiná oblast i marketing si prošel vývojem, který do jisté míry uspíšilo období pandemie Covidu-19. Zejména pak lze mluvit konkrétně o oblasti e-commerce. Vinou restrikcí došlo k výraznému snížení offline prodejů, nárůst naopak zaznamenaly online prodeje. Tato situace byla ve prospěch e-shopů a webových prodejen. To do značné míry donutilo i zarputilé odmítače online prostředí na dané podmínky reagovat a přejít z offlinu do onlinu, jinak by zanikli. I přes vysoký nárůst online prodejů však mnoho...

Co pro nás znamená brand sosone? Kvalitní truhlářská práce ze Zlína. Všechen autorský nábytek, který v sosone vzniká, je inspirován starým poctivým truhlářským řemeslem s přesahem využívání nových technologií. V sosone vzniká unikátní interiérové řešení na zakázku. Vyvíjí, prototypují a především nachází nové hranice výtvarných i technických možností. Rebrandovaná společnost sosone figuruje na trhu necelé dva roky, ale její historie sahá více než dvacet let do historie. Vlajkovou lodí je jejich pověstné štokrle. Štokrle lze nakoupit na e-shopu. Stoličku si můžete...

Myslíte si, že prodávat auto na sociálních sítích je nesmysl? Opak je pravdou. V dnešním článku Vám ukážeme, jak se díky efektivní reklamě na sociálních sítích, může prodat automobil za miliony. Obsah článku Představení Gordon RoadsterZadání klientaÚvodní fáze spolupráceHlavní část práceVýsledky spolupráce Představení Gordon Roadster Společnost Gordon Roadster je český automobilový závod z Roudnice nad Labem. Gordon vyrábí a následně prodává elegantní dvousedadlový roadster se skládací střechou, který plně uspokojí náročné řidiče. Řidič Gordona zažívá při řízení pocit z jízdy, kteří zažívali...

Aktualizováno: 19.3.2024 Video již dávno není jen formát, který se používá pro budování značky. S přítomností sociálních sítí a narůstajícími možnostmi jejich využití leží ve video formátu mnohem větší potenciál. Nemluvíme avšak o videu za desetitisíce. K výdělečnému videu Vám dnes stačí 30 minut Vašeho času, mobilní telefon a kreativní myšlenka. Stále jste video formát nezakomponovali do svého firemního marketingu? Máte nejvyšší čas. Vertikální formát videa na sociálních sítích postupně potlačuje původně vedoucí formáty, jako byl čtverec, či...

Možná už jste slyšeli o tzv. landing pages neboli přistávacích stránkách. Pokud podnikáte a prodáváte svoje produkty nebo služby online, zpozorněte. Třeba je to něco, co zrovna vaše podnikání potřebuje. Co je to vlastně landing page? Označuje se tak vstupní nebo také přistávací stránka. Můžete si jí představit na ranvej na letišti, kam přistane imaginární letadlo s potenciálním zákazníkem na palubě. “Na ranvej” zákazníka nasměrujete z online reklamy, článku na blogu, sociálních sítí apod.  Jejím hlavním účelem je návštěvníka...

Asi nikdo se nebude přít o tom, že barvy mohou ovlivnit to, jak vnímáme nějaký produkt nebo jak se cítíme ohledně nějaké služby. Koneckonců tento fakt už byl podložen nespočtem studií nejen co se týká marketingu. Víme, že barvy ovlivňují všechny sféry našeho života. A to bychom nebyli my, marketingoví profíci, abychom tuto skutečnost nevyužili v náš prospěch – respektive ve prospěch našeho klienta. Znalost psychologie barev nám umožňuje navrhovat reklamní bannery, webovky nebo loga tak,...

Shoptet & Leadhub - pro nás téměř nerozlučitelná dvojka. Ale co to vůbec Leadhub je? Proč jej mám začít využívat? Vyplatí se mi to? Jak vůbec na to? S čím začít? A v čem pokračovat? Pohodlně se usaďte, protože na všechny tyto otázky Vám dnes odpovíme. Obsah článku Co je to leadhub?K čemu je leadhub dobrý?Jak psát emailyZákladní nastavení kampaněNewslettery Co je to Leadhub Pokud jste nikdy neslyšeli o doplňku Leadhub pro Shoptet, tak jste se nejspíš připravili o vyšší tržby, než...

Hlavní sezóna většiny eshopů se pomalu, ale jistě blíží konci. Nastává období bilancování, vyhodnocování a plánů na nadcházející období. Jsou výsledky Vašeho email marketingu to, co Vás zklamalo? Nebo máte pocit, že by z něj šlo dostat ještě více?  V prvním článku o emailingu jsme se věnovali naprostým základům, které by měl řešit každý začínající eshoper. Dnes půjdeme o krok dál a ukážeme si pokročilejší funkce, které nám nabízí tvorba automatizací. Obsah článku Co jsou automatizace v emailinguUporonění na...

Firma. Slovo, pod kterým si každý představí něco jiného. Někdo vidí budovu s pěknou fasádou a velkým obchodním názvem. Jiný zase pod firmu schovává obecné vyjádření toho, co dělá. Každý vlastník firmy se v offline světě o svou firmu stará. Dbá na její ekonomický růst, právní zabezpečení, účetně ji zajišťuje a dbá na zabezpečení, aby ji nikdo neokradl/nevykradl. Firemní prostředí v online světě je totožné. Každý podnikatel – inzerent, mající vytvořenou firmu na inzertních platformách (v našem...

Základem úspěchu jsou dnes kvalitně zpracované grafiky. Ty zkrátka prodávají, a to nejen v online světě. Ale jaký nástroj je na jejich tvorbu ten nejlepší? Máme tady dva velké hráče. Prvním z nich je mladá Canva a druhý ostřílený Photoshop. Dnešní článek nastíní, jak tyto grafické služby fungují, popíše jejich výhody a nevýhody a pomůže Vám se rozhodnout, který z nich je pro Vás vhodnější. Obsah článku Výhody CanvyNevýhody CanvyPhotoshopVýhody PhotoshopuNevýhody PhotoshopuNaše doporučení Výhody Canvy Motto zakladatelky Canvy znělo:...

Naši klienti pro své zákazníky vymýšlí spoustu zajímavých způsobů a nástrojů, jak si rychleji vybrat zboží, slevové a objemové akce, věrnostní programy nebo co by se jim mohlo k objednávce ještě hodit. Celý nápad se dobře vymyslí, technicky nastaví, ale teď vyvstává otázka: Jak to zákazníkům říct? Pojďme se spolu podívat, co můžeme dělat. Je třeba rozlišovat podstatu informace, kterou chceme sdělit, a proto volíme různé formáty, roli hraje též délka zprávy. Obsah článku Informační proužekPOP-UP oknoBannerDalší tipy Informační proužek Informační proužek...

Influencer Marketing je novodobý trend prodeje na sociálních sítí. Ve zkratce se jedná o využívání vlivných osobností neboli ,,influencera“ k propagaci značky nebo produktu. V současné době influenceři působí na své publikum prostřednictvím sociálních sítí. Obsah článku Výhody influencer marketinguNevýhody influencer marketinguMalá rada na závěr Výhody influencer marketing Pojďme se nyní podívat, jaké pro Vás z influencer marketingu pramení největší výhody a benefity. #1 Pomůže oslovit cílové publikum Spolupráce se správnými influencery Vám může pomoci dostat se ke správnému publiku....

Taky Vás čas od času děsí, co vše o Vás Facebook ví? Říkáte si jak je to možné, že Vám povětšinou Facebook nabízí přesně to, po čem toužíte? Bavíte se s kamarádem o novém telefonu a najednou se obsah Vašeho webového prohlížeče zbarví do jablečné barvy? Plánujete cestu do Benátek a najednou máte přesnou představu o ceně letenek a ceně místního ubytování? A to jen protože koukáte na Vaše personalizované reklamy.  Náhoda? Akorát, že vůbec!  Obsah článku Meta platformsOdposlouchává mě...

Úspěšnost reklamy je ovlivněna i tím, jak vypadá přistávací stránka. Samotná reklama může být vylazená do posledního detailu, pokud ale povede návštěvnost na nekonverzní stránku, neprodáte ani korunu. A to my ve ViVa marketingu dobře víme. Dnes vám ukážeme, jak jsme klientovi s e-shopem zvládli vydělat 10 000 Kč pouhou změnou jedné maličkosti. Všechna data, která se v tomto článku objeví, vycházejí z reálného účtu Google Analytics.  Obsah článku Základem je A/B testováníVýsledky A/B testuJak vyhodnotit A/B test...

Ve světě psaní prodejních textů platí několik zásadních zásad. Nevycházejí z tlachání marketingových specialistů, ale z osvědčených, a hlavně otestovaných tisíců reklamních textů. Na následujících řádcích naleznete 8 zásad pro psaní reklamních textů, které vystřelí Vaše objednávky do stratosféry. Kdo je váš ideální zákazník? Položte si jednu zásadní otázku: „Komu chci své výrobky/služby prodávat?“ Pokud jste si odpověděli „No přeci úplně všem!“, odpověděli jste si velmi špatně. Prodávat všem znamená psát univerzální, nemastné neslané, nekonkrétní reklamní texty pro všechny a...

Je 6.10. a Vy si čtete článek o nastávajících vánočních prodejích. Je brzo? Tak to ani náhodou! Kdybych se k tomu dostal dřív, aspoň o týden, tak by to bylo lepší. Dnes před Vánoci je každý den drahý a dennodenně jsme vnoření do koordinace vánočních strategií našich klientů. Co je moje poselství? Moje poselství je: vytřískejte z Vánoc co nejvíc peněz, co jen jde. Zítra je pozdě, ihned začněte! Dočtěte článek a jděte dělat peníze. Jsou...

Neustálé vytváření zajímavého obsahu pro sociální sítě vašeho podnikání může být náročný úkol. Často vám může připadat, že sociální sítě mají podobu příšery, která trpí neutišitelným hladem a kterou je třeba neustále krmit, abyste nedošli k újmě. Pokud ale máte na pomoc grafický nástroj Canva, z příšery se najednou stává ochočený mazlíček, kterému jednou za čas hodíte piškot. Teď ale vážně - čím vizuálně zajímavější obsah na vašich sociálních sítích bude, tím více sledujících (čtěte potenciálních...

V online světě placené reklamy je mimo reklam na sociálních sítích a zbožových srovnávačů nedílnou součástí multi channelu také PPC reklama. Pro zkušené markeťáky a podnikatele žádná novinka. Pro nováčky a časově vytížené podnikatele něco, co si stěží dokáží sami spravovat. PPC reklama je unikátní v tom, že nemusíte oslovovat „studené uživatele“, ale uživatelé mají konkrétní problém, na který hledají odpověď. V této fázi nákupního chování stačí nabídnout uživateli konkrétní řešení a konverze je na světě. Bylo by až sprostě...

Hlavní sezóna většiny eshopů už se naplno rozjíždí a vy řešíte, jak tomu svému pomoci navýšit tržby? Začněte s email marketingem! Tento článek je určen pro úplně začátečníky. Řekneme si k čemu je email marketing vhodný, jeho výhody i nevýhody, jak začít a 3 konkrétní tipy jako naprostý “must have” každého eshopu. Je to jednoduché, praktické a zvládnete to i Vy. Tak pojďme na to! K čemu je email marketing vhodný a jaké jsou jeho výhody i...

Podnikat a nabízet své služby či produkty v online prostředí je stejně důležité jako mít střechu nad hlavou. Ale to vy zajista víte, jelikož čtete tento článek. Ovšem pouhý e-shop či web již bohužel nestačí. V dnešním online světě se jen těžko obejdete bez online marketingu. A kde jinde s online marketingem začít než právě s Facebook reklamou. Ale než se dostaneme k tomu, proč s Facebookem vůbec začínat je dobré si uvědomit, co nám právě...