Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Případová studie: Jak jsme prodali Gordon Roadster na sociální síti

Případová studie: Jak jsme prodali Gordon Roadster na sociální síti

Myslíte si, že prodávat auto na sociálních sítích je nesmysl? Opak je pravdou.

V dnešním článku Vám ukážeme, jak se díky efektivní reklamě na sociálních sítích, může prodat automobil za miliony.

Obsah článku

  1. Představení Gordon Roadster
  2. Zadání klienta
  3. Úvodní fáze spolupráce
  4. Hlavní část práce
  5. Výsledky spolupráce

Představení Gordon Roadster

Společnost Gordon Roadster je český automobilový závod z Roudnice nad Labem. Gordon vyrábí a následně prodává elegantní dvousedadlový roadster se skládací střechou, který plně uspokojí náročné řidiče. Řidič Gordona zažívá při řízení pocit z jízdy, kteří zažívali řidiči ve zlaté éře automobilismu.

Na první pohled je Gordon starý veterán z 30. let. Opak je ale pravdou. Při sešlápnutí plynu na podlahu se začne ozývat motor o výkonu 223 koní. V kombinaci s hmotností 1010 kg necháte ze sebou nejednoho řidiče prémiové značky. A ihned je Vám jasné, že Gordon nepatří do starého železa.

Zadání klienta

Zadání klienta byla jasné. Prodejme společně alespoň jedno auto pomocí sociálních sítí. Na první pohled jednoduchý úkol. Ale jsou na Facebooku a Instagramu zákazníci společnosti Gordon? Auto svojí kvalitou zpracování a cenou míří do střední třídy, tedy nic levného. O takovým produktu můžou zákazníci přemýšlet měsíce a měsíce. A rozhodovací proces se tak natahuje. A my potřebujeme prodat jeden kus ihned první měsíc.

Úvodní fáze spolupráce

Pro začátek je klíčové zjisti, kdo si vlastně může takový automobil koupit. Bylo proto nutné strávit nějaký čas s klientem a zjistit co možná nejvíc informací o autu jako takovým a o zákaznících značky Gordon. Nedílnou součástí těchto výzvěd byla i projížďka ve voze.

Hlavní část naší práce

V marketingu se to bez tvrdé práce neobejde. Nakonec jsme si museli vyhrnout rukávy a pustit se do práce. Vytvořili jsme první grafiky do reklam a první textace do reklam. A formou A/B testování jsme se pustili do práce. Typický zákazník Gordnu si potrpí na kvalitu zpracování, českou výrobu a výkon 164kw.

Bez kvalitních fotografií ze strany klienta by se toto neobešlo.

Cílení je základním stavebním kamenem produktu pro střední třídu. Cílili jsme na lidi, kteří již nějaký automobil vlastní. Dále jsme cílili na lidi, kteří za posledních 365 interagovali se stránkou. FB stránka Gordnu má pouze 481 sledujících. Ale tito fanoušci stránky jsou opravdoví fanoušci. Někteří fanoušci skutečně automobil vlastní a ti ostatní pečlivě lajkují a komentují každou reklamou a FB příspěvek.

Není výjimkou, že příspěvek na FB stránce bez reklamy označí „To se mi líbí“ i 20 % všech sledujících.

Rozjeli jsme první A/B testování ve kterých jsme zjistili, na jaké textace cílový zákazník reaguje a které zákazníka nechávají kladným. Některé textace se nám doručovali nadprůměrně, a i v konverzních reklamách jsme dosahovali CPM 70kč. Jiné textace atakovali hranici CPM 500Kč a nedávaly pro další stavbu reklam smysl.

Stejně tak ne všechny grafiky, které jsme vytvořily vedly k zasláním poptávky. Důkladným analyzováním a mnoha testy jsme našli správnou kombinaci grafiky a textace, která začala nést výsledky za přijatelnou cenu.

Výsledky spolupráce

Výsledky byly na první měsíc nadprůměrné. Dokázali jsme sehnat pomocí FB a IG reklamy dohromady 103 poptávek.  Většina z těchto poptávek byli fanoušci značky, kteří se chtějí projet automobilem ze zlaté éry automobilismu. Tomu se u takto zvučného jména nevyhneme.

Ze 103 poptávek bylo 23 poptávek relevantních a jedna poptávka byla ta na kterou jsme celý měsíc společně s lidmi z Automobilových závodů Gordon dřeli. Jedna poptávka se proměnila v obchod. A tedy náš cíl pro první měsíc je splněn. Nezbývá tedy nic jiného, než otevřít Prosecco a začít plánovat další měsíce.

Celkový účet od FB byl 8242Kč. To si myslím, že je slušná částka na jeden prodaný vůz. Když bychom šli do hloubky a spočítali si výsledné PNO. Tak při ceně 1 599 000Kč za Gordon Roadster TOP 2022 se zde bavíme o 0,51 % PNO a to je slušný.

Nic nám neudělá větší radost než dobře odvedená práce. Těšíme se do dalších měsíců naší spolupráce. Více inspirace a případových studií naleznete zde

Nevíte si rady s kampaněmi? Od toho je tady ViVa marketing!

Pokud Vás zajímá více a chtěli byste se poradit o efektivním online marketingem, rádi Vám poradíme a nasměrujeme Vás vstříc stratosférickým výsledkům.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.