Případová studie: Jak vystřelíme sosone.cz do stratosféry
Co pro nás znamená brand sosone? Kvalitní truhlářská práce ze Zlína. Všechen autorský nábytek, který v sosone vzniká, je inspirován starým poctivým truhlářským řemeslem s přesahem využívání nových technologií. V sosone vzniká unikátní interiérové řešení na zakázku. Vyvíjí, prototypují a především nachází nové hranice výtvarných i technických možností.
Rebrandovaná společnost sosone figuruje na trhu necelé dva roky, ale její historie sahá více než dvacet let do historie.
Vlajkovou lodí je jejich pověstné štokrle. Štokrle lze nakoupit na e-shopu. Stoličku si můžete koupit v celé paletě barev anebo také v bláznivé barvě Harlequin. Odvážnější ze zákazníků zvolí udržitelné štokrle HITHIT, které je vyrobeno ze zbytkových materiálů za sníženou cenu. Vtip spočívá v tom, že zákazník nikdy předem neví, v jaké kombinaci barev štokrle přijde.
Obsah článku
- Proč nás sosone poptalo
- Pro koho je stolička určena? Kdo je cílová skupina?
- Čím začneme?
- Komunikace produktu
- Co říct závěrem
Proč nás sosone poptalo
Organické prodeje sosone nejsou špatné, ale není to nic, co by bylo trvale udržitelné. Stoličky se nejčastěji prodávají na doporučení anebo po osobní zkušenosti ze zlínských kaváren nebo taneční školy. Je málo lidí, kteří nezatouží po posazení na stoličku sosone mít jeden kus autorského nábytku doma. Čím víc lidí doma stoličku má, tím je poptávka větší. A to je úkol pro výkonnostní online marketing.
Pro koho je stolička určena? Kdo je cílová skupina?
Stolička je určena pro milovníky udržitelného nábytku a milovníky autorského nábytku. Konzument, který jde primárně po vyřešení potřeby se na webu sosone dlouho neohřeje. Sosone nekonkuruje nadnárodním korporacím typu Mobelix anebo Ikea. Zákazník sosone chce mnohem víc. A také bezesporu mnohem víc dostane. Štokrle Stool nejčastěji najdete v designových ateliérech, velkých dřevěných interiérech anebo v hipsterských kavárnách a všude, kde se hledí na udržitelnost a design.
Design začíná již u balení stoličky pro potřeby přepravy dopravcem. Štokrle dorazí v robustní kartonové krabici, která již svým vzhledem naznačuje, že právě kurýrem přišlo něco neobyčejného.
Čím začneme?
Jako první se pustíme do textací produktových karet. Návštěvník e-shopu musí na první pohled vědět, že kupuje něco neobyčejného, co se se stoličkou z dřevotřísky za 1 000 Kč absolutně nedá srovnat. Prodáváme kus umění, autorský nábytek, který s našim zákazníkem vydrží celý život. Buď stoličku Vaše děti spálí v kamnech anebo jí prohrajete u soudu při dělení majetku s Vaším bývalým partnerem.
Komunikace produktu
A nakonec to nejdůležitější. Výběr kanálu pro komunikaci s cílovým publikem. Na základě informací, které od sosone máme se jeví jako nejsilnější kanál sociální sítě. Zejména tedy Facebook a Instagram. Sekundárně budeme štokrle komunikovat ve vyhledávacích sítích Google a Seznam.
Do reklamy na sociální sítě použijeme všechny prostředky, které máme. Online marketing je čistá matematika, čím víc dat do A/B testování použijeme, tím rychleji najdeme reklamu, která začne efektivně prodávat.
- Reels natočené od klienta
- Historické IG stories
- Profesionální fotky produktů
- Amatérské fotky z výrobní dílny
- Profesionální prodejní video
- Naše video z unpackingu
V Google Ads vsadíme na remarketing v obsahové síti. Budeme zacilovat lidi, kteří již na e-shopu byli, ale neprovedli žádnou konverzi. V Google Ads se neobejdeme bez kvalitních reklam ve vyhledávací síti na brandová slova sosone.
Klíčová analýza nám prozradí, přes která klíčová slova lidé nejčastěji nakupují autorský nábytek. Tyto slova pak obsadíme reklamou vy vyhledávací síti.
Reklama v roce 2023 se neobejde bez kampaně Performance Max.
- Reklamy ve vyhledávací síti
- Reklamy v obsahové sítě
- Performance Max
- Remarketing v obsahové síti
Co říct závěrem
Tak nám držte palce ať se štokrle ze zlínské dílny sosone objeví i u Vás doma 😊 Více inspirace a případových studií naleznete zde
Nevíte si rady s kampaněmi? Od toho je tady ViVa marketing!
Pokud Vás zajímá více a chtěli byste se poradit o efektivním online marketingem, rádi Vám poradíme a nasměrujeme Vás vstříc stratosférickým výsledkům.