Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Podnikat a nabízet své služby či produkty v online prostředí je stejně důležité jako mít střechu nad hlavou. Ale to vy zajista víte, jelikož čtete tento článek. Ovšem pouhý e-shop či web již bohužel nestačí. V dnešním online světě se jen těžko obejdete bez online marketingu. A kde jinde s online marketingem začít než právě s Facebook reklamou. Ale než se dostaneme k tomu, proč s Facebookem vůbec začínat je dobré si uvědomit, co nám právě...

Asi se tady úplně nebudu rozepisovat o tom, co to copywriting je. To předpokládám, že všichni víme. Takže žádné zdržování, pojďme rovnou na věc!  Copywriting, jako jeden z hlavních pilířů kreativity v online marketingu, tvoří spolu s grafickými podklady nerozlučnou a velmi silnou dvojku. Grafické podklady necháme teď odpočívat a pojďme se zaměřit právě na jeho brášku - copywriting. Hlavním cílem copywritingu je konverze. To znamená, že psaný text má lidi motivovat ke konverzní akci. Touto konverzní akcí...

V životě jsou situace, kdy svému okolí, ať už při seznámení, školním srazu nebo třeba při jednání s úřady sdělujete, co děláte, čím se živíte. I přesto, že je 21. století a vám to připadá naprosto jasné, stále vidím zmatené obličeje lačnící po dalším vysvětlení, když jim řeknu, že jsem online marketingový specialista a dělám online marketing. Problém spatřuji v tom, že většina lidí úplně přeslechne slovíčko „online“ a vizualizuje si pouze marketing. Ve spojení potom předpokládají, že „online marketing“...

V následujícím článku se v jednoduchosti podíváme na to, jak by měl vypadat dobře strukturovaný e-shop a čemu se naopak vyvarovat. Spousta majitelů e-shopů by chtěla ten ,,nejkrásnější“ a nejoriginálnější design. Představa krásy je ale velmi subjektivní měřítko, kde se těžko určuje hranice platného standardu. Více než představa krásy je důležitější funkčnost a použitelnost e-shopu. V následujících bodech si shrneme podstatné principy, které by neměly být opomenuty při stavbě e-shopu. Samotný produkt nestačí je zapotřebí ho dobře představit a...

Každý ví, že kniha se nemá soudit dle obalu, nicméně hledají-li Vaši zákazníci firmu, která má vyřešit jejich problémy, přesně to dělají. V dnešním rychlém světě máte jen omezenou příležitost, jak udělat na Vaše potencionální zákazníky dojem. Jejich hledání na internetu skončí na Vašich webových stránkách a při nákupu na Vašem e-shopu je kontakt spotřebitele s Vaším produktem velmi omezený. A to ze zcela zjevných důvodů. Zákazník si Váš produkt nemůže fyzicky osahat, nemůže ho ochutnat či...

Pracujeme pro klienta, který vlastní e-shop s drobnou elektronikou z Číny. Je to klasický přeprodej levného zboží. Avšak náš klient má skladové zásoby a využívá fulfilment, aby nemusel řešit balení a odesílání balíků sám. To, že dropshipping a celkově přeprodej věcí z Číny letěl v roce 2018? Ani omylem! Stačilo nám pouze 10 produktů k tomu, aby měsíční tržby dosáhly bezmála 500 tisíc korun při PNO 30 %. U těchto produktů je potřeba velkého rozpočtu, tudíž...

V první díle "cesty zákazníka" jsme si řekli, co nás zajímá při dosahu reklamy. Vysvětlili jsme si, co to je CPM a jakým způsobem se měří. Dnes si povíme, co dál. Reklama se nám skvěle doručuje, máme skvělou cenu za CPM, zasáhli jsme naší reklamou spoustu lidí. Ale co dál nás zajímá? No přece kolik lidí, kteří viděli naši reklamu, udělali to, co jsme po nich chtěli. A my jako marketéři po našem publiku můžeme chtít mnoho...

Šokující prohlášení od lidí z ViVa marketing řeknete si. Ale o penězích to tentokrát není. Je důležité pomáhat, tam kde to skutečně má smysl. Dávno jsou pryč doby, kdy jsme se snažili pomoci každému.Pakliže pomáháte každému, nepomůžete nikomu. Pomáhat, tam kde to nenese peníze klientovi, stojí našeho klienta jen další peníze a nás čas a nervy. Pojďme se soustředit tam, kde to opravdu dává smysl. Abychom zjistili, že naše pomoc smysl opravdu má, před každou započatou spoluprací...

PODÍL NÁKLADŮ NA OBRATU, takzvané PNO, je jednoduše řečeno metrika, kterou měříme ziskovost naší reklamy. Složitě řečeno je to procentuální hodnota celkové ceny za reklamu vydělená celkovou hodnotou získaných konverzí. Tato metrika nám tedy v konečném důsledku říká, kolik procent z našeho obratu z reklamy tvoří náklady, které jsme na danou reklamu museli vynaložit.

Píšete reklamy na Facebook? Pak vsaďte na uvolněnost a nenucenost. Právě tady ocení tento styl uživatelé nejvíce. Řekněme, že Facebook je taková virtuální hospoda/kavárna. Můžete tady trochu upustit páru. Formality stranou. Vymažte si z hlavy všechny naučené úřednické nebo vysokoškolské výlevy, nikdo na to tady není zvědavej. Nejste před tabulí a nepíšete úřední dopis. Pište zkrátka lidsky. Vyplatí se vám to. Do Facebookové reklamy se vejde maximálně pár řádku. Pche, to v pohodě napíšu ne? Jenže najednou...