Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Leadhub – pomocník shoptet e-shopů

Leadhub – pomocník shoptet e-shopů

Shoptet & Leadhub – pro nás téměř nerozlučitelná dvojka. Ale co to vůbec Leadhub je? Proč jej mám začít využívat? Vyplatí se mi to? Jak vůbec na to? S čím začít? A v čem pokračovat?

Pohodlně se usaďte, protože na všechny tyto otázky Vám dnes odpovíme.

Obsah článku

  1. Co je to leadhub?
  2. K čemu je leadhub dobrý?
  3. Jak psát emaily
  4. Základní nastavení kampaně
  5. Newslettery

Co je to Leadhub

Pokud jste nikdy neslyšeli o doplňku Leadhub pro Shoptet, tak jste se nejspíš připravili o vyšší tržby, než jste získali do dnešního dne. Není to jen odvážné tvrzení, ale čísly potvrzený fakt. 

Leadhub je emailingový pomocník pro e-shopy vytvořené v nástroji Shoptet. Díky Leadhubu tak můžete cíleně rozesílat newslettery, přivádět zpět zákazníky z opuštěného košíku, získávat nové zákazníky díky výhodám na první nákup, sbírat nové kontakty a téměř cokoliv, co Vás ve spojení s emaily napadne. Samotný nástroj je do 500 kontaktů zcela zdarma včetně všech funkcí, tudíž máte čas a prostor zjistit, zda se Vám tento nástroj vyplatí.

K čemu je Leadhub dobrý

Naši markeťáci jej využívají zejména pro automatizované kampaně, díky kterým reaktivují dříve platící zákazníky či zvyšují konverzní poměr u tzv. prvoplátců. Newslettery jsou ovšem činností, která není nikterak upozaděná a skvěle se hodí k informování zákazníků, či ke krátkodobým akcím.

Jak psát emaily

Říkáte si, jak psát takové emaily? Leadhub Vám usnadní veškerou práci, neboť vygenerované kampaně Vám již předvyplní textem. Stačí pouze udělat pár drobných úprav a automatizovanou kampaň máte hotovou. Pokud ale chcete z Vašich emailu “vyždímat” opravdu maximum, doporučujeme Vám, přečíst si článek Mailing pro eshopy

Pojďme si tedy rozebrat pár kampaní, které by Vám v Leadhubu neměly chybět.

1. Sleva na první nákup

Za nás určitě jedna z nejdůležitější kampaní, díky které dokážete naplnit potenciál celého Leadhubu. Nemusí se jednat přímo o slevu na první nákup, ale například o soutěž o slevový voucher či o dopravu zdarma na první nákup. Hlavním cílem této kampaně je získat kontakty do vaší audience, abyste na ně pak mohli rozesílat jiné slevové akce nebo další automatizované kampaně. Vedlejším efektem, který je zajisté příjemný a nikterak nedůležitý, je větší pravděpodobnost získání nového zákazníka.

2. Opuštěný košík

Kampaň, která Vám dokáže získat zákazníky, kteří z nějakého důvodu přidali zboží do košíku, ale již nedokončili nákup. Pokud takový člověk bude mít svůj email uložený v cookies či již padl do Vašeho seznamu kontaktů, získáte možnost jej znovu oslovit a připomenout mu jeho nedokončený nákup. Velice zajímavá kampaň, která by také určitě chybět neměla.

3. Přání k svátku

Nikomu to neublíží a naopak to lidi potěší. Připomenout se s přáním k svátku v automatizované kampani je jedním z budování vztahu s Vaší značkou a zákazníkem. A když k tomu přihodíte nějakou slevu, můžete tak získat další objednávku téměř zcela zdarma.

4. Retence

Prodáváte zboží, které nejspíš Vašim zákazníkům za pár dní dojde? Je nějaká šance, že by se k Vám na eshop mohli zákazníci vrátit? Tak si určitě nezapomeňte nastavit kampaň na retenční emaily, které budou chodit po nějaké době. Jednoduše se připomenete zákazníkům, že jim například dochází jejich oblíbený šampón. Pokud máte možnost přihodit nějakou slevu, jen tím zvýšíte šance na získání objednávky.

Newslettery

Samotné newslettery chtějí pravidelnou péči a nápad. Neříkáme, že je potřeba posílat newsletter s každou drobnou informací, ale je potřeba si nastavit strategii, která bude korespondovat s Vaším e-shopem. Určitě nejrůznější výhodné akce jsou pro newslettery jako dělané.

Naši markeťáci jsou připraveni Vám pomoci s emalingem a nastavit Leadhub tak, aby při první platbě při překročení limitu 500 kontaktů se Vám tento doplněk do Shoptetu opravdu vyplatil.

Nevíte si rady s kampaněmi? Od toho je tady ViVa marketing!

Pokud Vás zajímá více a chtěli byste se poradit o efektivním online marketingem, rádi Vám poradíme a nasměrujeme Vás vstříc stratosférickým výsledkům.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.