Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Co je to přistávací stránka a proč byste jí také měli mít

ViVa landing page

Co je to přistávací stránka a proč byste jí také měli mít

Možná už jste slyšeli o tzv. landing pages neboli přistávacích stránkách. Pokud podnikáte a prodáváte svoje produkty nebo služby online, zpozorněte. Třeba je to něco, co zrovna vaše podnikání potřebuje.

Co je to vlastně landing page?

Označuje se tak vstupní nebo také přistávací stránka. Můžete si jí představit na ranvej na letišti, kam přistane imaginární letadlo s potenciálním zákazníkem na palubě. “Na ranvej” zákazníka nasměrujete z online reklamy, článku na blogu, sociálních sítí apod. 

Jejím hlavním účelem je návštěvníka do detailů informovat o produktu či službě, které mu chcete prodat, a o ničem jiném. Pokud třeba prodáváte zájezdy do Chorvatska, nepleťte návštěvníkovi hlavu tím, že mu budete vyprávět o svojí cestovce, zájezdech do jiných destinací nebo o krásách Chorvatska. Návštěvník se chce dozvědět jen o tom, za kolik a v jakém chorvatském hotelu si může zájezd koupit, popřípadě kde má nechat svoje kontaktní údaje, aby výhodnou nabídku získal (záleží na vašem obchodním modelu). Z tohoto důvodu se většinou přistávací stránky skládají pouze z jediné webové stránky. Běžně (ale ne výhradně) se také používají pro konkrétní marketingovou kampaň (viz. předchozí příklad s výhodnou nabídkou zájezdů) po jejichž uplynutí pozbývá svého účelu. Na rozdíl od běžného webu, jehož cílem je návštěvníka udržet co nejdéle, přistávací stránka nabízí jen 2 možnosti – buď splnění zamýšleného cíle nebo odchod ze stránky.

Co by měla úspěšná přistávací stránka obsahovat?

  • Dobrý text

A především skvělý nadpis. Ten totiž často rozhoduje o tom, jestli potenciální zákazník bude pokračovat v prohlížení stránky dál nebo rovnou odejde. Zapomeňte také na klišé a obecnou omáčku, jasně návštěvníkovi řekněte, co jim vaše nabídka může přinést. Dalšího textu by mělo být tak akorát. Měli byste návštěvníkovi nabídnout všechny podstatné informace o vaší nabídce, aniž byste ho zahltili.

  • Obrázky či videa

Nástroj, který slouží k zaujetí návštěvníka na první dobrou. Stránku oživí a doplní textové vysvětlení. Nebojte se využít i infografik, pokud jsou relevantní. Opět platí, že méně je více a stránka by neměla působit přeplácaně. I obrázky či grafika musí sloužit ke splnění cíle, což je akvizice nového zákazníka.

  • Přehledná struktura

Díky přehlednému dělení stránky návštěvníka povedete přesně tam, kam chcete. Nebojte se podnadpisů, odrážek a dobře strukturovaných odstavců. Text i logicky rozdělte, ať v tom návštěvník nemá guláš.

  • Atraktivní výzva k akci

Asi nejdůležitější součást stránky. Dokonce často rozhoduje, jestli se z návštěvníka stane váš zákazník nebo ne. Věnujte proto dostatečnou pozornost tomu, jak výzvu k akci formulujete – jasně návštěvníkovi řekněte, co má udělat. Na rozdíl od klasického webu můžete tlačítko s výzvou na přistávací stránku umístit i několikrát.

Pro koho je přistávací stránka vhodná?

Při drobných úpravách může být vhodná pro každého podnikatele v online prostředí. Pokud prodáváte pouze jeden produkt nebo službu, nemá smysl stavět drahý web nebo mít eshop s jedním produktem, přistávací stránka je pro vás to pravé. Pokud vlastníte eshop s více produkty, nevěšte hlavu – stačí vybrat bestseller a přitáhnout zákazníkovu pozornost pouze k němu.Přistávačku také můžete využít pro časově omezené akce či speciální nabídky nebo registraci pro odběr newsletteru či sběru kontaktů.

Je toho na vás moc? Nebo byste přistávací stránku chtěli a nevíte, kde začít? Ozvěte se nám a my vám pomůžeme – ve světě online reklamy se pohybujeme jako raketa ve stratosféře.

Nevíte si rady s placenou reklamou? Od toho je tady ViVa marketing!

Pokud Vás zajímá více a chtěli byste se poradit o efektivním online marketingu, rádi Vám poradíme a nasměrujeme Vás vstříc stratosférickým výsledkům.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.