Marketingový kalendář 2024
Naplánujte svou marketingovou strategii do nového roku. Vytvořili jsme pro vás marketingový kalendář 2024, který obsahuje důležité dny, které lze zakomponovat do vaší marketingové komunikace. Kalendář si můžete uložit v prohlížeči, do počítače nebo si ho případně vytisknout – myslíme i na ty, kteří mají rádi věci fyzicky v ruce a proto jsme připravili i inverzní variantu pro tisk.
Vysvětlivka: Tučně zvýrazněné události jsou českými svátky.
Jak využívat marketingový kalendář 2024?
Pokud standardně dopředu plánujete své marketingové aktivity, nedělá vám sebemenší table pracovat s marketingovým kalendářem. Při plánování myslete na to, že ne každý příležitost je vhodná pro každý typ businessu. Jako e-shop s gastro vybavením pravděpodobně nevyužijete Den stromů, nemělo by to pro vás žádný prodejní potenciál. Netvořte obsah jen proto, aby nějaký byl. A proč? Je to jednoduché, vaše cílová skupina to neocení a váš business to nikam neposune.
V jakých kanálech lze využít příležitosti z marketingového kalendáře?
Jelikož kanály fungují vždy simultánně, doporučujeme připravované podklady připravit pro různé reklamní nástroje. Tady jsou ve zkratce ty nejdůležitější a zároveň přikládáme i formáty, ve kterých byste tyto podklady měli připravit:
Platforma | Typ kampaně | Formát |
Remarketing, retargeting, akviziční, záhlaví stránky | 1:1; 9:16; 3:4; 1640 × 624 px | |
Remarketing, retargeting, akviziční | 1:1; 9:16; 3:4 | |
Remarketing, retargeting, akviziční | 1.91:1; 1:1; 4:1; | |
Google Ads | Remarketing, Discovery, Performance MAX | 960×1200 px; 1200×628 px; 1:1 |
Nevíte si rady s kampaněmi? Od toho je tady ViVa marketing!
Pokud Vás zajímá více a chtěli byste se poradit o efektivním online marketingem, rádi Vám poradíme a nasměrujeme Vás vstříc stratosférickým výsledkům.