Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

Proč jsou kvalitní produktové fotografie důležité

Proč jsou produktové fotografie pro marketing důležité?

Proč jsou kvalitní produktové fotografie důležité

Každý ví, že kniha se nemá soudit dle obalu, nicméně hledají-li Vaši zákazníci firmu, která má vyřešit jejich problémy, přesně to dělají. V dnešním rychlém světě máte jen omezenou příležitost, jak udělat na Vaše potencionální zákazníky dojem. Jejich hledání na internetu skončí na Vašich webových stránkách a při nákupu na Vašem e-shopu je kontakt spotřebitele s Vaším produktem velmi omezený. A to ze zcela zjevných důvodů. Zákazník si Váš produkt nemůže fyzicky osahat, nemůže ho ochutnat či si přivonět. Proto je pro zákazníky velmi důležitý vizuální zážitek.

Váš produkt musí vyčnívat z řady. Popisy a specifikace produktu jsou sice důležité, ale samy o sobě produkt neprodají! Rovnice je jednoduchá, čím lépe a profesionálněji budou vaše produkty vypadat online, tím více jich prodáte.

Zamyslete se, jak vypadají Vaše současné produktové fotografie… Vystačíte si s fotografiemi ze tzv. stock knihoven?  Levné a rychlé řešení, pomyslíte si. Ale věrohodnost a autentičnost fotografii nedodáte. Možná jste se sami pokoušeli vyfotit Váš produkt, ald to jistě znamenalo spoustu pokusů a omylů (a to nemluvíme o drahém vybavení, které bylo třeba nakoupit). Že jste své produkty fotili na telefon? A jeje…

Pojďme si tedy shrnout několik bodů, proč jsou kvalitní produktové fotografie tak důležité.

Tvorba produktové fotografie v rámci marketingové kampaně
Fotografie: Filip Bláha

Upoutání pozornosti a první dojem

Jak už jsme zmínili výše, fotografie na Vašich webových stránkách a sociálních sítích jsou mnohdy pro zákazníka prvním dojmem z vaší firmy. Je tedy zcela nezbytné, abyste se na nich prezentovali co možná nejlépe, aby z produktových fotografií bylo zcela jasné, jak produkty vypadají, jak chutnají a jak voní a aby vaše firma vynikla. Většina spotřebitelů považuje vzhled za klíčový faktor při rozhodování o nákupu.

Kvalita profesionálních fotografií je nesrovnatelná

Kvalita produktové fotografie je odrazem vaší firmy i vašeho produktu. Fotografie jsou nepostradatelnou součástí Vašeho podnikání, zároveň také vizitkou, jakou Vaše firma komunikuje se zákazníky. Ať už podnikáte v čemkoliv, fotografie dávají možnost skutečně ukázat osobnost Vaší značky, zároveň ukazují, že to s kvalitou a profesionalitou myslíte vážně. Jako příklad pro tento článek můžeme použít tyto fotografie.

Autenticita a reprezentace značky

Lidé věří věcem, se kterými se ztotožní, ke kterým mají vztah či ty, které na ně působí co nejvíce autenticky. Jednou z největších výhod autentických fotografií je, že máte plnou kontrolu nad atmosférou všech fotografií a můžete tak zákazníkovi nabídnout to nejlepší co máte a předat mu tak své sdělení!

Stock fotografie jako dosažitelná možnost?

Mezi největší nevýhody používání těchto fotografií je to, že je může nakoupit kdokoliv a použít je tak na svůj web. Během naší několikaleté zkušenosti na trhu jsme se setkali s webovými stránkami, které ač spolu neměly vůbec nic společného, používaly stejné fotografie ze stock knihoven. Ve finále jsme tak spravovali eshop, který se zaměřoval na sportovní vybavení a webové stránky realitního makléře, kde u obou byla jako úvodní fotografie použita stejná fotografie. To je ale „nesmysl“ že?

Pokud používáte Vaše fotografie do reklamních kampaní, je dobré mít také na paměti, že fotografie je jeden z díklů úspěšné kampaně. Mezi další dílky patří například textace, o které jsme psali na našem stratosférickém blogu.

V našem týmů marketingových specialistů máme mimo jiné také fotografa, který se stará o focení pro naše klienty. Mate-li zájem, poptejte naše služby a rádi Vám pomůžeme!

No Comments

Přidat komentář.