Jedinečná byznysová konference v Č. Budějovicích, BYZON 2024 – online marketing
Letos se nám poštěstilo být u 2. ročníku byznysové konference BYZON, která je jedinečnou konferencí svého tipu v našem rodném městě, tady v Českých Budějovicích. Návštěvníci konference budou 1. října 2024 moci načerpat inspiraci u celkem 11 řečníků v rámci hlavní i partnerské stage. Tento rok navíc přibude i koučovací zóna pod záštitou organizací JCI a Moderní Leader. Nabitý den plný networkingu a inspirativních příběhů bude završen afterparty s živou kapelou a stand up vystoupením.
Obsah
- Jak se dělá online marketing pro BYZON?
- Sociální sítě a zapojení komunity
- E-mailový marketing
- Výkonnostní reklama a PR
Jak se dělá online marketing pro BYZON?
Není to náhoda, že zrovna necelých 14 dní před zahájením akce vydáváme tento článek. U nás ve ViVa marketingu totiž máme na starost marketingovou komunikaci tohoto podnikatelského eventu. A jak k propagaci takového eventu přistupujeme?
Sociální sítě a zapojení komunity
Již od začátku spolupráce bylo jasné, že sociální sítě budou, mimo bizoní web, hlavním komunikačním kanálem události. Facebook, LinkedIn a především Instagram @byzoncz slouží tento rok nejen jako galerie fotek z minulého roku, ale hlavně jako jeden z nejdůležitějších zdrojů informací o letošním ročníku. Na profilu návštěvníci v den události přehledně najdou vše, co hledají. Ať se bude jednat o program eventu, info o řečnících, o hlavních partnerech nebo o tom, kde v sále najít nejlepší kávu.
Mimo výše zmíněné je naším cílem je na profilech BYZONa oživit. Web slouží jakožto statický informační zdroj, sociální sítě BYZONa však rozhýbáváme a dáváme mu život. Aktivně zapojujeme uživatele do interakce s profily a při vytváření textů využíváme bizoní metafory. Návštěvníci se tak stávají lovci a z prostého názvu události se stává opravdový bizon, který za 3 týdny zvládne ujít z Londýna do Českých Budějovic.
E-mailový marketing pro BYZON
Do komunikačního mixu jsme zahrnuli i e-mail marketing, kterým aktivujeme databázi návštěvníků z roku 2023. Ač novodobé marketingové názory popírají, že stávající zákazník je v rámci akvizice výhodnější než nový zákazník, u BYZONa to tak neplatí. Návštěvníci historicky prvního ročníku jsou pro nás velmi cení, jsou to totiž jediní návštěvníci na letošním seznamu, kteří mají s lovem BYZONa zkušenost.
Výkonnostní reklama a PR
Díky výkonnostní reklamě jsme v modelu STDC (see – think – do – care) schopni obsáhnout fázi “see”. Díky placené reklamě se konference dostane k publiku mimo kontakty organizátorů a mimo sociální bubliny návštěvníků z minulého ročníku. O zbylé fáze z modelu se poté postarají sociální sítě, e-mail marketing a PR. O českobudějovickém BYZONovi jste se mohli dočíst např. ve článku Jihočeské hospodářské komory nebo v článku Budějcké Drbny, který je také z dílny ViVa marketingu.
Těšíme se na vás 1. října 2024, v Clarion Congress Hotelu, kde v rámci networkingu můžeme probrat i Váš business.