Hlavním posláním naší firemní politiky jsou spokojení klienti, které provázíme nejen světem online marketingu, ale i podnikáním jako takovým. Naši partneři těží z WIN- WIN spolupráce a dostávají od nás:

Marketingové strategie cihlu po cihle

Nastavení přesného měření reklamních kampaní

Raketový nárůst konverzí

Analýzy a pravidelné vyhodnocování kampaní

Zbraně na konkurenci

Nebojte se nás kontaktovat zde nebo na sociálních sítích.
Žádný dotaz není hloupý, jak se říká: "Líná huba, holý neštěstí."

+420 775 404 998

info@vivamarketing.cz

Riegrova 1756/51, České Budějovice

+420 775 404 998

Riegrova 1756/51, České Budějovice

Top

První dílek cesty zákazníka – CPM

První dílek cesty zákazníka – CPM

CPM v překladu z angličtiny znamená „Cost per Mille“, občas se také setkáte s metrikou CPT – „Cost per Thousand“. V obou případech se bavíme o ceně za tisíc zobrazení. Jak v reklamách na sociálních sítích, tak v reklamách ve vyhledávacích sítích můžeme vidět ceny za CPM od 10 Kč až po 1000 Kč a mnohdy i více.

Přátelé dnes si řekneme, co je to metrika CPM, a co se tím měří. Jak bylo napsáno výše. Často se v administraci jednotlivých platforem setkáme s metrikou CPM, u které svítí částka od 10 Kč až po 1 000 Kč a více.

K čemu nám tato metrika slouží?

Když se bavíme o CPM na sociálních sítích, tak cena závisí na konkrétní akci, kterou chceme od algoritmu získat. Pakliže uděláme chytlavou kreativu se zabijáckým textem a řekneme algoritmu, že chceme, aby naši reklamu vidělo co nejvíce lidí, tak pak se můžeme podívat na hodnoty CPM. Ty klesají až k hodnotám 10 Kč za 1000 zobrazení. Nicméně vždy jde o kvalitu publika.

Pokud Vás zajímá výkonnostní marketing, stejně jako nás, tak budeme po algoritmu pravděpodobně chtít konverzní reklamy. Budeme cílit na hodnotu vynaložených prostředků za konverzi (prodej na e-shopu nebo v našem případě zaslanou poptávku).

Buďte ale obezřetní vůči Vašim cílům

Při takovém typu reklam Vás moc nezajímá, kolik uživtelů Vaši reklamu uvidí, ale kolik uživatelů Vám skutečně pošle poptávku. V tomto případě neplatí, že čím víc lidí Vaši reklamu uvidí, tím víc zákazníků budete mít. Do této strategie vstupuje další faktor, a tím je kvalita publika.

Nicméně tak i tak je důležité dostat reklamu mezi správné uživatele, aby se z reklamy mohli potencionální zákazníci dostat na web nebo na přistávací stránku.

Obrázek výše poukazuje na fakt, že do výkonu reklamy vstupuje opravdu mnoho faktorů. Kreativa, textace, publikum nebo čas zobrazení reklamy. Opakování je matka moudrosti, proto ještě jednou raději zopakujeme:

U dosahových reklam neplatí, že čím více uživatelů reklamu uvidí, tím více zákazníků budete mít.

A jak se říká metrice, kterou se měří poměr mezi lidmi, kteří vidí reklamu a mezi lidmi, kteří na reklamu kliknou si povíme zase příště.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.